قیمت سرور خرید سرور قیمت سرور اچ پی قیمت رم سرور قیمت هارد سرور قیمت لپ تاپ قیمت لب تاب قیمت نوت بوک قیمت لپ تاپ ایسوس قیمت لپ تاپ لنوو قیمت لپ تاپ اچ پی قیمت لپ تاپ ایسر قیمت سوئیچ سیسکو قیمت مودم دی لینک قیمت مودم تی پی لینک لپ تاپ قیمت مادربرد قیمت یو پی اس فروش یو پی اس قیمت پرینتر قیمت دوربین مداربسته قیمت پرینترهای اچ پی دوربین مداربسته قیمت گوشی موبایل قیمت پاوربانک قیمت گوشی سامسونگ قیمت هارد اکسترنال قیمت هارد اس اس دی قیمت فلش مموری قیمت باتری لپ تاپ
سفارش تبلیغ
صبا
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک صفحه مشخصات اوقات شرعی
1 2 3 4 5 >

91/12/14
5:30 ص

 * اشخاص و احزاب و کشورهای مختلف برای پیروزی بر مخالفان و

دشمنان ، استراتژی ایجاد فتنه را دستور کار خود قرار می دهند تا بتوانند

 با کمترین هزینه ، مقاومت نیروهای مقابل را در هم شکنند.

* خروج از دام فتنه به شدت سخت ودر مقابل برای فتنه گران

بهره برداری از فضای فتنه آسان است. همچنین شیوه و نوع

فتنه و به طبع عبور از عرصه های گوناگونی فتنه در آن

واقع شده ثابت نیست لذا تنها سلاح شناخت و باور عمیق

 به اهداف است که می تواند ساز و کار فتنه گران

را خنثی نمایند.

* فتنه هجوم به مرزهای باور و عقیده است ، هجوم به مرز

 افکار و عقایدی است که بر دور سرزمین ایمان و معرفت

کشیده شده است . افکارو عقایدی که بصورت دژهای نظامی ،

 سیاسی ، اجتماعی ظاهر می شود تا بتواند در مقابل هرگونه

 تهاجمی به مقاومت برخیزد. دژهایی که زمینه  پشتیبانی

 از تعالی اندیشه و عقاید را فراهم می سازند.

* در تهاجم به مرز باورها و عقاید، اراده ها متزلزل شده

و در زمان تصمیم گیری نتیجه های متزلزل و مرددی

 به دست می آید، و جمعیتی که برای دفاع از اهدافشان

از راهکار های متزلزل استفاده کنند ضربه پذیر شده

 و فضای بی اعتمادی عمومی می شود و در شرایط

 عدم اعتماد، نفاق و کینه برجامعه حاکم می شود

 و زمانی که اسب کینه توزی درمیان جمعیتی بتازد

 دیگر نیازی به دشمنی دشمنان نخواهد بود .

* آموزش و ارتقای معرفت لازمه عمق بخشی به باورها

و عقاید است . تا به قول معروف بر بصیرت افزوده

 شود . چرا که اولین و مهمترین ابزار عبور از دوران فتنه،

 بصیرت است و بس . بصیرتی که عوام و خواص

نمی شناسد . هرکه بصیرتر، موفق تر ، در غیر اینصورت

 همانند خیلی ها که در طول تاریخ مردود شده اند

 مردود خواهند شد.

* آیا می دانیم که چرا هر از چندگاه اصطلاحاتی چون

 نفوذ فرهنگی ، شبیه خون فرهنگی ، تهاجم فرهنگی و

 تاخت و تاز فرهنگی سر زبانها می چرخد و مدتی

 بعد به خاموشی و فراموشی سپرده می شود .

از خودم می پرسم که این همه مدت کجا بودم ؟

و تا کی و کجا می توانم این اصطلاحات و واژه ها

را همراهی کنم ؟شک ندارم که من هم همانند

دیگران چند مطلب کوتاه و یا بلندی را با آب وتاب

می نوسیم و مدتی بعد یادداشت های دیگری جای

آن را خواهند گرفت.

*بر این باورم که ما به جای مقابله با فرهنگ بیگانه ،

 به ظاهرش خیره شده و لبخندهای فریبنده آنها را باور

کردیم تا جایی که با تبعیت از آنان ، احساس شعف

و لذت بردن از تسلیم شدن در مقابل فرهنگ بیگانه

 را با روش های مختلف به دیگران القاء می کنیم .

*تغییرات روز به روز و به اصطلاح همراه شدن با

مد و مدلهای گوناگون و تغییرات در آرایش و دکور

 ظاهری خودمان گرفته تا نمای درونی و بیرونی ساختمان

و کیفیت آشپزی ومواد غذایی و حتی در استفاده از

کلمات و واژه ها ، نمونه هایی از اسناد واضح در تسلیم شدن

 مقابل فرهنگ بیگانه است . شاید قبولش سخت باشد

و حقیقتی آشکار است وبس .

*کسی به اجبار تسلیم فرهنگ بیگانه نمی شود چرا که

 فتنه گران فرهنگی ، قبل از هر عملی مرزهای باور و

 عقیده را کم رنگ کرده و با تخریب حریم قداست ها

 اقدام به انتقال ادوات و نیروهای ضد فرهنگی می کنند

 تا با لبخندهای زهرآلود به اهداف خویش برسند .

* در این یادداشت فرهنگی که سخن ازفتنـه های نامـرئـیشده از بدحجابی ها و

بی حجابی ها ، از کاربرد کلمات و جملات ضد فرهنگی در رسانه و از اسراف

و ریخت و پاش ها ، از ابتذال در مجالس جشن ها و از پارتی ها در مکانهای

دنج و باغ ها و از ماهواره و دیش های چند ال ام بی  و . . . حرفی نزدم که

شاید به مزاج هم وطنان به ویژه سیاست مداران و مدیران فرهنگی خوش

نیایدو حرفی نزدم چراکه نخواستم درآستانه شب عیدودرآستانه انتخابات

مجبور به عذر خواهی شوم .

* تسلیم شدن و لذت بردن از تهاجم بیگانگان شاید ساده ترین راه باشد

 ولی بهترین و درست ترین راه نیست . همانگونه که عرصه های نظامی

و سیاسی به سلامت و موفقیت گذاشت در عرصه فرهنگی نیز

می توان بدور از تعصب و با بصیرت و ایمان به اهداف با پیروزی عبور کرد .

ادامه دارد


91/12/1
2:47 ص

ای که خورشید فلک محو لقای تو بُوَد

 

ماه را روشنی از نور و ضیای تو بُوَد

  معدن جود و سخایی تو که از فرط کرم

 

دو جهان، ریزه خور خوان عطای تو بُوَد

نسبت قامتِ سرو تو، به طوبی ندهم

 

زان که طوبی، خجل از قدّ رسای تو بُوَد

در جوار تو، ز حق خواهش جنّت نکنم

 

جنّت ما، به خدا، صحن و سرای تو بُوَد

تو ظهور پسر خویش طلب کن ز خدا

 

چون که مقبول خداوند، دعای تو بُوَد

سالــروز  میلاد امــام حســن عسگـری (ع)

مبـارک بـاد


91/11/30
5:1 ص

قسمت دوم

 

فتنـه احزاب ،گروها و فرقه های الهادی و انحرافی چون :

سازمان مجاهدین خلق ، با مرام مارکسیست و مسلمان/ پیکاری ها ، با مرام مارکسیستی/سازمان چریکان فدائی خلق با مرام مارکسیستی/حزب توده ، با مرام مارکسیست و لنینیست/ جبهه ملی، با مرام ناسیونالیستی و دموکرات (طرفداران دکتر مصدق)/نهضت آزادی، با مرام لیبرال دموکرات/ سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، با مرام اسلام گرایی متشکل از چندین گروه چریکی اسلامگرا/جبهـه مشارکت ایران اسلامی ،چپـی های سوسیال و طرفـداران سید محمد خاتمـی/سازمان فدائیـان خلق ، با مرام سوسیالیست/ سوسیالیست های گروه پیمان/ حزب اتحادکمونیست کارگری، با مرام مارکسیست و . . .

هرکدام در زمان های مختلف با ظهـور و سقوط خود از توده مردم بریده و گاهی با پای فشاری بر اصول و عقاید خویش ، در مقابل مردم قرار گرفتـه اند تا جایی که با پناه بردن در دامن استکبار ، به نوکری صاحبـان اصلی مرام خویش مشغولند و به نوعـی عامل حوادث و فتنـه گردیدندفتنه های نامرئی و آشکاری که در برخی موارد خسارت و خیانت به مردم و مملکت اسلامی کمتر از فتنـه سال 88 نبوده است .

اگر به جریان منافقیـن ، بنی صدر ، لیبـرال ها ، ملی مذهبی ها و برخی از اصلاح طلبانـی که میهمـان ، مفسـر ،کارشنـاس و کارمنـد شبکه های ماهواره ایی وابسطـه به استکبار جهانی هستنـد نیم نگاهی داشته باشیم باور این ادعـا آسانـتر خواهد بود.

همچنین پس از انقلاب مشاهده گردید که در لباس روحانیت و مرجعیت خائـن های خادم نمـا ، با رخنـه در صفوف علمای دلسوز و متعهـد ، مقابل اندیشه اسلامی و انقلابی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، اندیشه های انحرافـی را ترویج می دادند .

این قبیل فتنه ها ضمن ضربـه زدن به بدنه حوزه های علمیه و  روحانیت اصیل ، عده کثیری از عوام را در مسیر اشتبـاه انداخـته و عامل ریزش های فراوانی از دوستان انقلابی و حامیان نظام شدند.

و بعیـد نیست که در آینده با وجود برخی اشخاص معلوم الحـال کنونی ، حوادثی چون مسئله سیـدکاظم شریعتمداری و آیت الله منتظری ، تکرار نشود . حوادثی که تزویرها و نیرنگ هایش مدرن تر ، الفاظ و ادبیـاتش نه تنها عوام فریبانـه تر بلکه خواص های بی بصیرت را در ورطه سقوط خواهد کشانید .

لذااگر محافظان و مروجان اندیشه ناب و انقلابـی حضرت امام (ره)با سطحی نگری ها و تسامح از کنار اندیشه های انحرافی عبـور کنند باید در انتظار تشکیک هایی که بین نسل جوان بروز خواهد نمود باشند . وچنانچـه نسلی با تشکیک به اموری نگاه کند در مسیر انحراف پرورش خواهد یافت و کسی که در این مسیر انحرافی زنـدگی کند بـه سادگی تسلیم اراده های قوی تر شده و به قولی جاده صاف کن غرب خواهد شد ...................................ادامه دارد

 


91/11/28
4:6 ص

قسمت اول

ایـام دهـه فجـر فرصتی بود تا مروری بر تحولات سیـاسی و اجتمـاعی سالهـای 57 تاکنـون را داشته باشم .تحولات قابل توجهـی که هرکدامش می توانست انقلاب را به بن بست کشانده و منجـر به شکست نهضت مردمـی و اسلامـی ایران شود . تحولاتی که هدایت و مدیریت آن از وجود مبارک بنیانگـذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امـام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب امـام خامنه ایی برخاسته و حمایت توده مردمی را در بر داشته است .

هدایتـی که تنها به قدرت الهی وصل بوده و با به صدا درآوردن زنگ خطر ، عالمان متعهـد و مسئـولان دلسوز و امت اسلامی ایران را نسبت به فتنـه های نامـرئـی و خطرناک آگاه ساخته اند .

فتنـه هایی که فتنـه گرانش مرموزانه تا سرحد بالاترین رده های مدیریتی نظام رخنـه کرده تا اندیشه های انحرافـی را جایگزین اندیشه های ناب و انقلابـی نمایند .

هرچند در روند مقابله با فتنـه گران هزینه های قابل توجهـی بر دوش انقلاب و مردم انقلابـی ایران گذاشته شد . اما به لطف الهـی درهای روشنایـی بر روی تـوده مردم گشوده شد و نور معرفت ونعمت بصیرت و درست اندیشی در میان توده مردم فراگیـر گردید .

بصیرتی که منجر به تشخیص خـادم از خائـن ، ناخالصـی از خالـص و راستی از کجـی ها گردید . بصیرتی که رشد سیاسی و اجتماعـی را به جایی رسانیده تا مردم با درک مواقع و مواضع مهـم ، بجـا و مقتدرانـه از انقلاب خویش پاسـداری نماینـد .

وبه قولـی در فتنـه های نامـرئـی مردم عصر حاضر برخلاف امت صـدر اسلام عامل تحرک خواص شـده و حتی مؤفـق تر از برخی خواص بی بصیرت عمل کرده اند .

همان فتنـه گرانی که دیروز لباس مدیـران قوای مختلف نظام جمهـوری اسلامی ایران را بر تن داشته و به مرور زمان به اربابان خویش پیوستند و سر درآخور شیاطیـن به خیانت آشکار و شغل فتنـه گری مشغولند .

درقسمتهای بعدی مواردی از فتنـه های نامـرئـی و فتنـه های آشکار آورده خواهد شد .


91/11/21
2:54 ص

مستـان می پیـر جمـاران همـه رفتند

از سنگر حق شیر شکاران همـه رفتند

ما با که نشینیم که یــاران همــه رفتند

**********

نخلستان ها و نی زارها و نهر های 

حاشیه اروند رود ،با غروب آفتاب20 بهمن سال 64

شاهد آخرین زمزمه های عاشقانه شیر مردانی

از تبــار نــور بود . انواری که تا اعماق تاریـخ

گذشته و آینده در  درخشش خواهند بود .

و شیر مردانی که با عبـور از  ارونـد ،

امید به پیروزی را برای اردوگاه رزمندگان اسلام

 به ارمغان آورده و رویاهای جبهه باطل را

به کابوس جهنمی مبدل کردند .

********

یــاد و خاطـره  رزمندگان و جانبـازان

بویژه شهــدای عملیات والفجــر  8

گـــرامـی بــاد .


91/11/17
2:47 ص

بعد از مدتها ، دوستی به دیدنم اومد و لابلای احوال پرسی گفت :

ستاره سهیل شدی؟

قبل از اینکه دوستانه جملات کنایه آمیزش رو ادامه بده ، گفتم :

ای بابا ! من کجا و ستاره سهیل کجا ؟!

دوست عزیز !

خوش به حال اونایی که ستاره هستن و از خودشون نوری دارن . ستاره ها می درخشن تا مثل من راه گم نکنن ، جسم بی نوری چون من از خود نوری ندارن ، دیده نمی شن و من هم چاره ایی ندارم جز اینکه ستاره هارو دنبال کنم . اگه می بینی که هستم از لطف همون ستاره هاست .

حرفمو قطع کرد و گفت :

از این همه سکوت حوصله ات سر نمی ره ؟ شاید به تنهایی عادت کردی ؟

گفتم : اتفاقا قبل از اومدنت اینجا هم همه بود . بوی عطرشب حمله بود .

همراه خاطراتم راهی هور و نی زار شدم . با ورق زدن آلبوم و نگاه کردن عکس های آن ، با بچه های نخلستان و نهرهای اروند ، بی صدا گفتگو می کردم .

با ورق زدن صفحه های آلبوم و دفترچه خاطراتم ، قله های ماؤوت و حلبچه و خاک شلمچه را زیر و رو کردم .

دوست عزیز!

خوش اومدی و حالا که اومدی بیا بنشین و ببین که تنها نیستم .

ساعتی قبل از اومدنت ، این لباس خاکی و خاک موسیان رو ، این سربند وچفیه رو ، این عطر یاس و عطر حرم رو به یاد شب حمله ، به یاد بچه های گردان و به یاد همون ستاره هایی که از زمین خاکی آسمونی شدن بو کردم و بوسیدم. نه یک بار که بارها و بارها .

آلبوم رو براش باز کردم و با نشون دادن عکس هاش گفتم :

قبل از اومدنت میون پلاک ها و استخون ها و تابوت شهداء ، جامونده های مرصاد و مجنون رو جستجو کردم.

دوست عزیز !

بعضی وقت ها که دیوارهای خونه از بودنم خسته می شن میرم مزار شهداء ، حتی برسر قبرخالی جاویدالاثرشهید جمعلی عزین ، یه دل سیر باهاش حرف میزنم .

آره دوست من !

با تنهایی خو گرفتم و تو همین تنهایی ها تو محور ستاره بودن رو آرزو می کنم .

دوست عزیز !

باور کن از تنهایی و دردهایم شکایتی ندارم فقط از غرق شدن تو تاریکی ها و ظلمت نگران و وحشت دارم و از خدای خود حیات جاوید و نورانی همانند شهداء را آرزو می کنم .

 


91/11/12
1:14 ص

طی دوره های گذشته فعالان عرصه انتخاباتی شورای اسلامیشهرهای کم جمعیت زیر چترآبادانی و توسعه شهر، رفاه و امکانات شهروندان ، حمل ونقل ومعابر ، بهداشت و درمان ، اماکن ورزشی و تفریحی و فضای سبز ، ساماندهی بازارچه های محله و بازار های سنتی و رونق کسب و کار فعالیت تبلیغاتی داشتندو تمام مانورخود را در حیطه مدیریت شهری و شهرداری متمرکزمی کردند تا مردم از این منظر به آنان نگاه کنند . و مردم هم اولویت انتخاب اصلح را در همین راستا جهت می دادند .

در گذشته اغلب کاندیداهای شورای اسلامی شهر به احزاب و جناح های سیاسی وصل بودند اما جهت گیری های حزبی و سیاسی در زیر چتر تبلیغاتی کاندیداها مخفی بود این مخفی کاری ها عاملی بود تا توده مردم از وابستگی و مرام سیاسی آنان شناخت چندانی نداشته باشند . در نتیجه دغدغه کاندیداها در این عرصه به حد اقل می رسید .

به هر حال تا کنون اینگونه بوده و مردم هم به امر سیاسی کاندیداها توجه خاصی نشان نمی دادند . چرا که ماهیت کار شکل سیاسی نداشته و تبلیغات هم در همین راستا صورت می گرفت . هرچند چشم شکارچیان فضای مجازی در روزهای اول هویت سیاسی آنان را شکارمی کرد اما به لحاظ نوع کار ترجیح می دادند تا آرامش در فضای حقیقی حاکم باشد . مگر آندسته از افرادی که به گروه های معلوم الحال متصل بودند که بدون اغماض هویت سیاسی آنان فاش می شد .

همچنین کارشناسان و فعالان عرصه سیاسی و تبلیغاتی براین باورند که در انتخابات خرداد 92 شیوه تبلیغات کاندیداها و حساسیت رای دهندگان به دلیل همزمانی دو انتخاب نسبت به گذشته متفاوت خواهد بود.چرا که کاندیداهای شورای شهر به ناچارمواضع سیاسی آنان آشکار خواهد شد .و این تغییرات فضای انتخاباتی را حساس و زمینه را برای شیطنت برخی از عواملی که  در مراحل انتخابات به امور اخلاقی پایبندی خاصی ندارند فراهم خواهد نمود . 

 

این شیطنت دغدغه کاندیداها و مجریان و حتی مردم را بیشتر می کند . با توجه به این اصل ، فضای مجازی ، اولین مسیر و آسانترین و سریع ترین راهی است تا تخریب ها و شایعه سازی ها در آن صورت می گیرد . لذا شرایط اینگونه حکم می کند تا متولیان ذینفع اشراف کاملی نسبت به جو حاکم بر انتخابات بویژه فضای مجازی داشته باشند و به قول دوستان این اشراف برگ برنده ایی برای کاندیداها خواهد بود .

 


91/9/8
12:53 ع

در پاسخ به دوست عزیزی که پرسید :

از نظر شما به چه کسی بـسـیـجـی

گفته می شود؟

چند سطری را بدون در نظر

گرفتن انگیزه وهدف از این پرسش

 تقدیم میدارم که امیدوارم مفید واقع شود .

طی سالهای پس از انقلاب تاکنون ، بنا برشرایط

میهن عزیزمان ، تعاریف متفاوتی از بـسـیـجـی شده

که براساس همان تعاریف کاربرد  بسیج تعریف می شود .

واژه هایی چون نیـروهای مردمـی ،طرفداران نظام ،شبه نظامیان

و...تعاریفی است که از دوست و دشمن ازبـسـیـجـی یاد می کنند،

تشکل بیسج اقشارمختلف جامعه را در بر می گیرد که در مواقع

نیاز از وجود آنان استفاده می شود . این افراد در رده های

مختلف برحسب توانایی های خود آن هم به شکل سازمان

یافته با سازمان بسیج همکاری دارند . به تعریف دیگر

فردی که بدون در نظر داشتن منافع شخصی اش ،

تـوانمنـدی خویـش را بـرای نیـاز و تعـالی

جامعه هزینـه کند بـسـیـجـی است ،

حتی اگردرسازمان بسیج مقاومت 

سازماندهی نشده باشد .

برخی بر این باورندکه بـسـیـجـی دو تعریف متفاوت دارد ،

یکـی درقالب تشکیـلات سـازمـان یافته و دیگری بصورت

انـفـردی و یـا گروهی امـا غیـر سازمانی که دراهـداف

و محصول که همـان خدمت به جامعـه باشد مشتـرکنـد .

 

درشکل سازمـان یافته :

استفــاده بهینـه از توانـایی بـسـیـجـی و

تقسیـم و ارائـه توانمنـدی آنـان در میان سطوح مـورد

نیازجامعـه و تشخیص نیازها و ضرورت بکارگیری آنان ازطرف

سـازمان بسیـج تعـریف و مشخص مـی شود . و در شــکل 

غیر سازمانی ازتعریف بـسـیـجـی : همان مــرام ایرانـی

و مسلمانی است که برای رفع مشکلات مردم و

بالاتر از آن برای تعالی جامعه توانایی مادی و

معنوی فرد یا گروهی صـرف امور هـم

میهنـان یـا هـم کیشـان گــردد .

 

استفاده بهینه از توانمندی های بـسـیـجـی برای رفع مشکلات

و رشدجامعه اسلامی یک اصل و افضل الاعمال است که واژه

ایثـارگـری رادر وجود بـسـیـجـی معنی می بخشد .

آنچه مسلم است ضریب خطایی است که می تواند در

فعالیت های غیر سازمانی دامن گیر بـسـیـجـی شود و نتیجه

مطلوبی از کارش حاصل نگردد به ویژه آنکه کسی بخواهد

 خودش به تنهایی عمل شایسته ایی برای دیگران و یا

جامعه انجام دهد .

ولی بـسـیـجـی سازمـان یافته می تواند توانمندی هایش را درکنار

بسیجیان دیگر صرف اموری کند که در سطح کلان به

آن توجه شده است.

برای خصوصیات بـسـیـجـی تعاریف اختصاصی

و عمومی وجود دارد که محل بحث آن در این مبحث

  نمی باشد .


91/9/3
7:12 ص

غیــورمــردان و شیـر زنـان  غزه: 

شهــد شیــرین پیــروزی  بــر اشــغالگــران

و مهاجمان صهیــونیست مبــارک بـاد

سلام خــدا بر مـردان و زنـانی که با صبـر و مقـاومت

خـود درس آزادگـی را در ایـن مقطـع از زمـان معنی بخشیـدنـد

سلام خــدا بـرشهیـدان و مجـروحـانی کـه زیــر سایــه مقـاومت

خود پیــروزی را بــرای اردوگــاه حـق به ارمغان آوردند

سلام خدا بر رزمندگان جبـــهه اسلام که با مجـاهــدت    

خود صــلابت نیروهای مقــاومت اسـلامی را درمقابـل

کفــر جـهـانـی بـه نمـایــش گـذاشتـنـد .


91/9/2
5:1 ص

عاشورای حسینی

نقطه عطفی است که ازیک سو  آزادگان تاریخ

را در مکتب ایثار و شهامت وشهادت سرور آزادگان

 حضرت حسین بن علی (ع)نشانده

و از سوی دیگر نهایت مظلومیت شهدای کربلا

که با شقاوت ظالمان باطل اندیش دنیاپرست نمایان شد

حزن و اندوه سنگینی را در دل تشیع و  آزادگان جهان  گذاشته است.

 سالروز عزای عاشورای حسینی بر محبان و

عاشقان شهدای کربلا تسلیت باد.

 


مـدیــر
 
خدابخش قبادی[893]
 

نظریه سُست باید نو سازی شود ، تعمیرات جزئی هزینه و خسارت است ، دوست دارم با آدمهای اهل دل درد دل کنم و درد دل آنها را بشنوم . واما این وبلاک : شاید تو صفحاتش هرچیزی پیدا شود . قصد بی احترامی به کسی را ندارم . وابسطه به هیچ حزب و گروهی نیستم ، جانم فدای دین و میهن و همه ی هموطنای دیندار و اهل دل ، خیال تان را راحت کنم به سفارش هیچ کس کار نمی کنم . هر چه پیش آمد خوش آمد . البته سعی میکنم بیشتر از شهداء و دوران دفاع مقدس بنویسم / تا چی پیش بیاید/// اول اینکه : [[عاشقی مراتبی دارد که اولین گام دوست داشتن است]] دوم اینکه : [[ ای بچه مسلمون !!! تمام دنیای کفر و نفاق برای نابودی دین و دنیای ما و برای برهم زدن آسایش و آرامش ما ازحداکثر توانشان استفاده می کنند ، من و شما در چه فکری هستیم ؟ برخیز که فردا تأسف و حسرت فایده ایی ندارد ]]


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتها
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عطرظهور خورشید پنهان جبهه مقاومت وبیداری اسلامی کانون توحیدشهر زازران جزیره علم z.z خانواده ی خانه جمله های طلایی و مطالب گوناگون بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن ختم روزانه قرآن ویژه ماه مبارک رمضان فرزانگان امیدوار اتشنشانی بنادر کشور ~~~~~~ آشیانه علم ~~~~~~ عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال جاده های مه آلود جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی ...برای تفکر *** انـتـظـار *** به سوی فردا هــومـــ ســـپـــیـــد تنهایی افتاب نهانخانه جان گل باغ آشنایی چم مهر farzad almasi مــــ هــر بـا ن داروخانه دکتر سلیمی برادرم نگاهت، خواهرم حجابت مشاور مجله دانستنیهای تاریخ پزشکی تک درخت ازهردری سخنی-از هرکجا تصویری -در پارسی بلاگ آلبوم محمد حسن اسایش-درپارسی بلاگ همرا ه با چهارده معصوم(علیهم السلام) ویارانشان لحظه های آبی جاویدان چی بگم؟؟ تراوشات یک ذهن زیبا جنون قلم *** نـذر آقـا *** سـ ـ ـلام رقصی میان میدان مین دین و جامعه فانوس عشق نودشه؛دانش آموزان دبیرستان شهیدحاجی دوره اول؛نمونه سوالات درسی سکوت سبز رویای شبانه شب های عاشقانه و بارانی... مصطفی قلیزاده علیار عشق الهی کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب عاشقانه ترین وب سایت عاشقانه=چشمان سبز نقدونظر قاصدک خیارج سرای من است رایان چوب برادرم ... جایت همیشه سبز ... عالی نیوز پیامنمای جامع شین مثل شعور عاشقانه ها کارشناس ارشد اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی اسپایکا تنهایی......!!!!!! لیلای مجنون ❤ღ (دلنوشته های من )ღ❤ بوی سیب ایران من ای وطن به یاد دوست کلبه درویشی عشقولانه .... یاربسیجی خط سرخ شهادت بود نبود پرسش وپاسخ سرزمین اقتدار فرق بین عشق و دوست داشتن دخترای بهتر از فرشتــــــــــــــــــــــه:) تغییر مطلوب ریحانه رضویّون - دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد *** Mystery آقاسیدبااجازه... کربلایی دیگر غمکده ساده دل تنها ماتاآخرایستاده ایم مهتاب ملکوت حرف هایی از زبان منطق و احساس هدهد تنهایی هایم را با خدا تقسیم خواهم کرد چون او خود تنهاست باران انتظار تکنولوژی با طعم دوستی اسیرعشق .-~·*’?¨¯`·¸ دوازده امام طزرجان¸·`¯¨?’*·~-. ►▌ استان قدس ▌ ◄ حق وباطل تیغی دولبه آخرالزمان و منتظران ظهور بانوی پایتخت
آوای دیارعاشقان